Te lupți cu somnul? Descoperă produsele care te vor ajuta să ai parte de un somn liniștit

Somnul poate fi un concept dificil de stăpânit pentru unii, mai ales în perioadele de stres, cum ar fi lockdownul. Știm cu toții că avem nevoie de el și știm cu toții că prea puțin poate avea un efect dăunător asupra sănătății – la fel ca prea mult.

Este bine cunoscut faptul că ochii închiși de bună calitate ajută la orice, de la sănătatea mintală la piele și productivitate, precum și la controlul greutății, dar este adesea mai ușor de spus decât de făcut în special chiar acum, în mijlocul crizei coronavirusului.

Cum poți adormi repede? Ei bine, există câteva tehnici mentale, cum ar fi trucul de două minute pe care armata l-a dezvăluit, care vă vor ajuta să vă relaxați repede. Și, dacă aveți nevoie de mai mult ajutor, există o mulțime de produse fantastice care vă vor ajuta să dormiți de minune, indiferent dacă de obicei adormiți ușor sau nu. Mulți comercianți cu amănuntul au făcut modificările pentru dvs. – adorăm secțiunea Cult Beauty dedicată somnului, de la suplimente naturale de somn la lumânări de aromoterapie și fețe de pernă din satin. Și am alcătuit propria noastră listă cu cele mai bune lucruri pe care le puteți cumpăra pentru a vă ajuta să vă odihniți bine. Iată ce cumpărăm …

Un tratament natural datat de zeci de ani, Remediul de salvare al lui Bach este acum disponibil sub formă de „Noapte” pentru a vă ajuta să dormiți. Combinând cele cinci esențe originale de flori descoperite de Dr. Bach în 1930, plus Castan alb pentru a vă relaxa mintea, câteva picături pe limbă sunt tot ce aveți nevoie.

Chill Pills sunt bombe de baie pline cu uleiuri luxuriante pentru a vă transforma baia plictisitoare într-o evadare de vis. Luați-vă o perioadă binemeritată și savurați-vă cu un amestec de cânepă, jojoba și ulei de semințe de șofran.

Și nu în ultimul rând, secretul care te va ajuta să îți rezolvi problemele cu somnul rapid, Kneipps Bath Oil te va ajuta să te odihnești cât ai nevoie. Trucul? Facând o baie și mergând la culcare la scurt timp. Nu vă lăsați să vă treziți uitându-vă la televizor sau uitându-vă pe telefon.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata