
Sisteme de ticketing – ce sunt și ce avantaje îți asigură?
Să administrezi un spațiu privat, în care traficul zilnic este unul foarte generos, poate fi o reală provocare, dacă nu dispui de elemente de tehnologie, care să te ajute să monitorizezi activitatea.
De exemplu, dacă manageriezi o parcare privată generoasă ca suprafață, ai nevoie să știi în permanență câte locuri mai ai disponibile, dar și să ai o viziune de ansamblu asupra a cât timp petrece aici fiecare utilizator. Poți face acest lucru cu ajutorul unor sisteme ticketing de cea mai buna calitate. Ce sunt astfel de sisteme? Găsește răspunsul în rândurile de mai jos!
Sisteme ticketing – de ce sunt necesare într-un spațiu privat?
Aceste sisteme ticketing de pe piață sunt special concepute, pentru a le monta în spațiile pe care trebuie să le supraveghezi. De exemplu, le poți folosi într-o parcare privată, pe care o închiriezi șoferilor ce au nevoie de un spațiu în care să își lase autoturismele. Pentru a elimina, însă, forța de muncă manuală și pentru a evita erorile umane, oferi fiecărei persoane ce pătrunde în spațiul pe care îl administrezi un ticket, pe care este printat numărul mașinii, dar și data și ora de acces. Ulterior, la plecare, utilizatorii vor trebui să achite o taxă, în funcție de timpul petrecut în parcarea de care te ocupi.
Practic, sistemele de ticketing te ajută să obții venituri clare, în funcție de cât timp petrece fiecare șofer în parcarea privată, fără a fi nevoie să angajezi o persoană dedicată, care să facă acest lucru.
Comunicare eficientă cu toți consumatorii
La intrarea în parcarea privată trebuie să afișezi obligatoriu o listă cu prețurile pe care le practici, astfel încât șoferilor să le fie ușor să calculeze și singuri tariful pe care trebuie să îl achite. Astfel, transformi comunicarea cu toți consumatorii într-una foarte simplă și ușoară.
Obții foarte ușor rapoartele de care ai nevoie
Un sistem de ticketing îți oferă inclusiv acces la rapoarte clare și concise, privind situația parcării de care te ocupi. Dacă, de exemplu, la sfârșitul lunii vrei să știi câte mașini ți-au trecut pragul, poți afla acest lucru foarte ușor din sistemul de ticketing. Tot cu ajutorul rapoartelor poți descoperi și care este venitul pe care l-ai încasat, astfel încât să ai o vedere de ansamblu asupra situației financiare.
Îți îmbunătățești modelul de business
Dincolo de faptul că sistemul de ticketing te ajută să știi întotdeauna exact câte mașini găzduiește parcarea ta, rapoartele pe care le extragi periodic îți vin în ajutor și atunci când vine vorba despre modelul de business. Mai exact, poți găsi soluții prin care să îți extinzi afacerea și să treci la un nou nivel în business-ul tău, translatând modelul și către un alt spațiu, de pildă.
Întreținere facilă a sistemului de ticketing
După ce o firmă de specialitate se ocupă de instalarea sistemului de ticketing, de care ai nevoie, poți încheia cu aceasta și un acord de menetenanță. Practic, partenerul tău se va ocupa și de tot ce presupune întreținerea întregului sistem, pentru a fi sigur că acesta funcționează în parametri optimi.
Helinick.ro îți propune doar soluții moderne, cu ajutorul cărora să îți ușurezi activitatea și, totodată, să oferi un mediu sigur celor care trec pragul clădirii ori spațiului pe care îl manageriezi. De la sistemele de tichetare, până sisteme de interfonie: https://www.helinick.ro/solutii/comunicatii/, dar și sistemele de pontaj – toate merită atenția ta, în funcție de modelul de business pe care îl pui în aplicare.
Date de contact:
Email: office@helinick.ro
Telefon: +(4021) 404 44 44, +(4021) 404 44 00