Dieta pentru pofticioase: slăbește mâncând clătite!

Eşti înnebunită după clătite? Nu-i aşa că visai ca într-o bună zi să mănânci clătite pe săturate, fără să-ţi faci griji pentru silueta ta? Ei bine, visul ţi s-a împlinit! S-a inventat dieta pe bază de… clătite! Slăbeşti 1,5 kg în 2 zile!

PRIMA ZI

 

Micul dejun:

– o felie de pâine integrală prăjită, unsă cu un strat subţire de unt;
– 40 g de şuncă nu prea grasă;
– un kiwi.

Prima gustare (între micul dejun şi prânz):

– o felie de pâine integrală prăjită;
– un triunghi de brânză topită;
– o roşie tăiată în felii subţiri, presărate cu puţin mărar tocat mărunt.

Prânzul constă dintr-o clătită obţinută din următoarele ingrediente:

– 1 ou;
– 1-2 linguri de făină;
– 5 linguri de lapte degresat;
– apă;
– un praf de sare;
– verdeaţă.

După ce este amestecată până ce se uniformizează, compoziţia astfel obţinută se păstrează la rece (frigider) 1-2 ore.
Pentru umplutură se taie în bucăţi 100 g de dovlecel, o roşie şi două rădăcini de praz. Amestecul astfel format se căleşte într-o linguriţă de ulei şi se condimentează după gust. Se pune o linguriţă de ulei în tigaie şi lasă la încins. După ce s-a încins tigaia, se toarnă compoziţia ţinută la rece. Clătita coaptă bine se unge cu 30 g de brânză topită, se umple cu legumele călite şi se împătureşte.

A doua gustare (între prânz şi cină):

-o felie de pâine integrală prăjită;
– un triunghi de brânză topită;
– o roşie tăiată în felii subţiri, amestecată cu puţin mărar tocat mărunt.

Cina:

Pentru cină se prepară o salată uşoară obţinută din:
– 2 roşii;
– 2 fire de praz (doar partea albă);
– 100 g de ardei roşu;
– 40 g de brânză telemea.

Brânza şi legumele tăiate în felii se amestecă cu puţin ulei şi sare.

 

A DOUA ZI

 

Micul dejun:

– 200 g de iaurt slab;
– 2 mandarine şi un măr, tăiate în cubuleţe;
– 4 linguri de fulgi de ovăz;
– puţin fistic.

Prima gustare

Între micul dejun şi masa de prânz, se poate lua o gustare constând dintr-un măr mic şi o felie de pâine integrală prăjită.

Prânz: La masa de prânz, se va mânca o clătită obţinută după aceeaşi reţetă:

– 1 ou;
– 1-2 linguri de făină;
– 5 linguri de lapte degresat;
– apă;
– sare;
– verdeţuri tocate mărunt.

În a doua zi, umplutura se obţine din următoarele ingrediente:

– 80 g de piept de pui;
– o linguriţă de sos de soia;
– 100 g de varză albă tocată mărunt;
– condimente (sare, piper).

Pieptul de pui se taie bucăţele şi se prăjeşte într-o linguriţă de sos de soia. După ce bucăţelele de pui au fost prăjite, în tigaie se adaugă şi cele 100 g de varză tocată. Amestecul astfel obţinut se condimentează cu puţină sare şi piper. Clătita obţinută din compoziţia ţinută la rece se umple cu amestecul de carne şi legume.

A doua gustare: Între masa de prânz şi cină se mai poate lua o gustare constând dintr-un măr mic şi o felie de pâine integrală prăjită.

Cina

La cină, se va mânca o felie de pâine integrală prăjită, cu o cremă obţinută din următoarele ingrediente:

– 100 g de iaurt slab;
– puţin praz tăiat rondele fine;
– 2 linguri de smântână;
– o jumătate de roşie tăiată bucăţele;
– verdeaţă tocată mărunt;
– puţină sare.

Pentru rezultate maxime, este indicat ca această dietă să fie asociată cu un sport sau cu plimbări de 15-20 de minute.

 

Foto: Shutterstock

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata