Ce poate face pentru tine o agentie de Social Media?
Termenul de agentie social media este uneori perceput gresit de unele companii. Vechiul termen folosit anterior, de agentie web, a devenit incomplet pentru tendintele actuale.
Social media a preluat lumea internetului, determinand afacerile se concentreze pe marketing prin diferite canale sociale, altele decat cele traditionale.
Agentia re7consulting este una din agentiile care promoveaza activ marketingul pe retelele sociale si ajuta firmele sa isi imbunatateasca prezenta si activitatea in mod creativ pe Facebook, Instagram si alte retele sociale.
Companiile incep sa investeasc timp, efort si bani in Social Media Marketing. Acest aspect a generat numeroase oportunitati de marketing pe retelele sociale si a sporit prezenta agentiilor specializate in Social Media.
Dar ce presupune acest lucru? Cu ce se ocupa o agentie de Social Media?
Citeste mai departe pentru a afla singur.
Agentiile specializate pe servicii de Social Media isi asuma majoritatea responsabilitatilor de marketing privind Social Media pentru companii.
Cu toate acestea, nu toate agentiile iti pot oferi toate serviciile de care ai nevoie. E bine sa stii ce tip de servicii sunt la indemana ta, pentru a alege ce este mai potrivit companiei tale.
- Editarea de continut pentru retelele sociale:
Agentia de Social Media se va ocupa de toate (sau macar de majoritatea) activitatilor de postare pe retelele sociale ale companiei tale.
Agenția și compania vor conveni, in general, asupra unui numar fix de postari, pentru fiecare canal social. Apoi vor cerceta si analiza continutul popular pe retelele de socializare din industria careia apartine afacerea ta.
O agentie de Social Media stie cum sa dezvolte un calendar cu postari si sa elaboreze continut in jurul acestor subiecte. De cele mai multe ori, folosirea unor postari pentru un anume public sau audienta, va da rezultatele ateptate.
Dar managementul comunitatii nu se opreste aici …
- Audit Social Media:
Pe de o parte, agentia va analiza prezenta companiei tale pe retelele sva identifica domeniile pe care trebuie sa te concentrezi. Apoi agentia iti poate sugera modalitati de imbunatatire a strategiei existente sau poate dezvolta o strategie distincta de marketing social media specifica afacerii tale. Pe de alta parte, exista programe de raportare a activitatii pe retelele sociale care pot fi utile pentru analize, iar un audit corect iti identifica eventuale probleme.
- Analiza concurentei:
Agentiile ofera, de asemenea, o analiza aprofundata a mediului competitiv. Aceste informatii sunt foarte utile pentru ca marcile sa cunoasca performanta concurentilor lor. Acestea permit, de asemenea, sa vada cum se comporta o companie in raport cu concurentii sai. In plus, firmele pot invata si se pot adapta privind esecul sau succesul campaniilor concurentilor lor. Cu ajutorul agentiei social media care furnizeaza aceste detalii, vei putea apela la campanii valoroase si creative pentru firma ta.
- Crearea de profiluri business pe retelele de socializare:
Fiecare canal social functioneaza diferit și nu toate se potrivesc la fel de bine pentru toate industriile. De exemplu, Instagram functioneaza mai bine pentru brandurile de machiaj si produse cosmetice decat de exemplu pentru companiile din industria metalurgica. O agentie social media studiaza industria de care apartine o afacere si identifica cele mai potrivite canale sociale pentru businessul tau. Ea creează profile potrivite pe retelele sociale pentru companii cu care clientii se pot conecta si postari care genereaza lead-uri si vanzari.
- Generare de engagement:
Retelele sociale pot parea zone zgomotoase si prea creative pentru a constientiza o afacere. Mentnerea unui profil social captivant poate fi greoaie si coplesitoare pentru majoritatea companiilor. O agentie social media poate ajuta firmele sa gestioneze raspunsurile care trebuie oferite utilizatorilor la intrebari pe care le primesc pe diferite profiluri din social media. De cele mai multe ori, agentiile folosesc tehnici de implicare insocial media pentru a gestiona toate noutatile pentru clientii lor.
- Campanii publicitare in Social Media:
Agentiile specializate in social media ajuta companiile sau marcile sa organizeze campanii publicitare si posteaza anunturi cu plata pe social media.
Desfasurarea campaniilor pe retelele sociale nu este acelasi lucru cu crearea de profiluri sociale. In timp ce postarea de continut pe profilurile sociale are ca scop mentinerea unei prezente active si captivante, campaniile de pe retelele sociale se desfasoara cu un anumit scop sau obiectiv.
Acest scop ar putea insemna, de exemplu, cresterea gradului de constientizare a marcii, cresterea numarului de aprecieri si clienti sau imbunatarirea interactiunii cu clientii actuali si cei potentiali. După cum am mentionat mai devreme, social media poate fi un loc zgomotos. Pentru a desfasura eficient o campanie, cel mai bine este sa externalizezi acest aspect catre o agentie social media specializata.
- Formarea unei strategii de Social Media Marketing:
Agentiile specializate in retelele sociale ofera crearea si implementarea unor modalitati inovatoare pentru ca o companie sa fie prezenta activ pe retelele de socializare. Mai intai auditeaza prezenta si strategiile sociale existente, afla detalii despre concurenta si apoi dezvolta o strategie clară. Directia de dezvoltare a strategiei cuprinde tipul de continut si frecventa de publicare potrivita pentru afaceri sau industrie.
- Crearea unei politici pentru Social Media:
Fiecare companie are propria politica de confidentialitate si condițiile de utilizare pentru produsele si serviciile sale online. La fel, o politica de social media corecta descrie modul in care o organizatie ar trebui să se comporte pe social media. Acest aspect ajuta o companie sa isi protejeze reputatia online si asigura faptul ca angajatii partajeaza continut in mod responsabil.
Atunci cand apelezi la o agentie de social media, aceasta va urma linia dorita in politica social media impusa de compania ta iar activitatea pe retelele sociale va reflecta exact dorintele si cerintele pe care le impui, ca parte a strategiei tale de business.