3 lucruri care au dus la succesul Netflix
Netflix a obținut un mare impuls din cauza pandemiei anul trecut, pe măsură ce cererea pentru filme în flux și televiziune a crescut. Joi, a împărtășit cu investitorii rezultatele pe întregul an și planurile sale pentru anul viitor.
Iată ce am învățat.
1. Netflix câștigă foarte mulți bani
Compania are acum peste 200 de milioane de membri plătitori, în creștere cu peste 30% față de 2019. Aproximativ 37 de milioane de persoane s-au abonat anul trecut, inclusiv 8,5 milioane doar în ultimele trei luni.
Adaosurile – precum și creșterea prețurilor în SUA, Marea Britanie și în alte părți – au ajutat la creșterea veniturilor cu 24% în ultimul trimestru, până la 6,6 miliarde de dolari (4,8 miliarde de lire sterline), în timp ce profitul a atins 542 de milioane de dolari.
Pentru anul acesta, a raportat venituri de aproape 25 de miliarde de dolari și profit de aproape 2,8 miliarde de dolari. Netflix, care a preluat datorii majore pentru a-și alimenta expansiunea, a declarat că, câștigurile înseamnă că se așteaptă să nu mai poată împrumuta pentru a-și finanța operațiunile și are în vedere utilizarea excesului de numerar pentru a răscumpăra acțiuni.
Dezvăluirile au ajutat acțiunile companiei să crească marți cu peste 9% în tranzacțiile după program.
2. Spectacolele non-anglofone au fost un succes
Peste 80% din noile înscrieri de anul trecut au venit din afara SUA și Canada, Europa numărând cei mai noi membri. Iar emisiunile Netflix încalcă tot mai mult barierele naționale.
De exemplu, Netflix a spus că emisiunea în limba franceză Lupin, despre un spărgător domn, a ajuns pe locul întâi în Brazilia, Argentina, Germania, Italia, Spania și altele – în timp ce ocupa locul doi în top 10 din SUA.
4. Are un ochi asupra concurenței
Bonanța materialului nou este esențial pentru strategia Netflix de a-și menține conducerea, deoarece alte companii, precum Disney, Viacom, HBO și altele, depun eforturi mai mari în ofertele lor de streaming.
Într-adevăr, o gazdă a radiodifuziunii financiare americane CNBC a glumit că sugestia firmei despre Bridgerton a fost cea mai mare revelație a raportului. „Creșterea mare a divertismentului de streaming a condus concurenții vechi … să concureze cu noi în moduri noi, la care ne așteptam de mulți ani”, a declarat Netflix în nota sa pentru investitori.
„Acesta este, în parte, motivul pentru care ne-am deplasat atât de repede pentru a crește și a consolida în continuare biblioteca noastră originală de conținut într-o gamă largă de genuri și națiuni.”