ZU TV lansează a treia ediţie a campaniei LOVE FESTIVAL

În luna dedicată iubirii, ZU TV revine cu a treia ediţie a campaniei LOVE FESTIVAL, o iniţiativă care s-a bucurat de mare succes în rândul telespectatorilor. Cu două ediţii care au însumat 173 de câştigători, peste 24.000 de înscrişi și premii de peste 10.000 de Euro, anul acesta ZU TV îşi invită publicul să intre din nou în joc şi să câştige la dublu, în luna iubirii, un nou val de premii de peste 5.000 de Euro.

Începând de astăzi, 1 februarie, cei ce doresc să se înscrie în LOVE FESTIVAL trebuie să urmărească programele ZU TV și să scaneze QR Code-ul ce se va afişa periodic pe ecran. Odată scanat acest cod, telespectatorii vor fi direcţionaţi automat către formularul de înscriere în concurs. Fiecare cod scanat şi formular completat vor reprezenta o altă înscriere în concurs şi o nouă şansă de a câştiga un premiu.

Zilnic poate fi câștigat un voucher dublu de 800 de lei, iar la finalul campaniei cel mai inimos premiu – un voucher dublu de 3000 de lei. Mai multe informaţii, dar şi regulamentul campaniei care se desfăşoară în perioada 1 – 28 februarie pot fi consultate accesând: https://zutv.ro/concursuri/love-festival-by-zu-tv

Încã de la lansarea sa, ZU TV a adus o nouă dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360. Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale. În 2022, ZU TV a devenit postul de muzică preferat din cadrul nișei de muzică al publicului 15-34 ani Urban. În 2022, ZU TV a atins peste 9.000.000 de români, 4.500.000 telespectatori în Urban și 800.000 telespectatori în grupul 15-34 ani

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata