Te-ai îngrășat de când stai în izolare? Uite ce ar trebui să faci pentru a-ți păstra silueta

0

Cu toții trecem printr-o perioadă dificilă în care suntem nevoiți să ne autoizolăm în încercarea de a stopa răspândirea noului coronavirus. Numărul cazurilor de COVID-19 este într-o creștere accelerată, iar izolarea reprezintă singura soluție de prevenție. Cu toate acestea, statul acasă nu trebuie să devină o scuză pentru ca tu să te poți îngrășa în pace. Specialiștii nutriționiști îți pun la dispoziție câteva trucuri pentru a-ți păstra silueta intactă în această perioadă.

1. Bea cât mai multe ceaiuri

De ce să întinzi mâinile după dulciuri sau snacksuri în timp ce stai în fața calculatorului de acasă, în loc să întinzi mâna după o cană de ceai? Pentru început, ceaiul verde și cel negru conțin antioxidanți care nu doar că sunt benefici pentru sistemul imunitar, dar și inhibă apetitul pentru mâncare. De asemenea, atunci când activitățile se limitează, tindem să ciugulim din plictiseală, fără să ne fie de fapt foame. Atunci când ai o cană de ceai pe birou sau poate pe noptiera de lângă pat, aceasta îți va suprima dorința de a te duce la bucătărie după ceva de mâncare.

2. Fă cât mai multe activități

Pentru că am și spus deja că această perioadă coincide cu plictiseala, ei bine arată contrariul. Așadar, ori de câte ori ai tendința de a te duce să ronțăi ceva între mese, mai bine întreabă-te: „Dar oare chiar îmi este foame sau mănânc din plictiseală?” S-ar putea să te surprindă faptul că, ascultându-ți organismul, vei realiza că foamea nu coincide cu dorința ta de a mânca. Motiv pentru care, încearcă să te ferești de plictiseală. Printre lecturi și programe TV, poți să mai încerci și alte activități noi. De exemplu, poți să încerci să joci șah sau să înveți dansuri noi.

3. Bea cât mai multă apă

Înainte a da iama în frigider, sau în resturile de cartofi prăjiți rămași de la prânz, mai bine bea un pahar cu apă și așteaptă măcar 15 minute. Îți vei da seama ulterior că de fapt nu îți era foame, ci doar sete. Se întâmplă de multe ori să primim semnale eronate din creierul nostru, confundând foamea cu setea. De asemenea, este indicat să bei un pahar cu apă la fiecare oră nu doar pentru hidratare, ci și pentru a elimina toxinele din organism.

4. Fă sport prin casă

Orice mișcare este nemaipomenită atunci când ești izolat la domiciliu. Este adevărat, poți să începi să alergi prin casă sau să te plimbi, sau să dansezi. De asemenea poți să intesifici acestea activități și cu câteva serii de genuflexiuni, fandări, flotări și așa mai departe. Este indicat efort fizic mediu minim o dată pe zi, pentru cel puțin 40 de minute. Acest aspect te va păstra în formă, dar îți va lua și pofta de mâncare.

Sursa: clickpentrufemei.ro

Sursa foto: exquis.ro, zumi.md

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata