Tactici de marketing și ambalajele potrivite – iată strategia cu produsele Snick Ambalaje

Când mergem în marile magazine vedem produsele dispuse la raft într-o logică anume. Consumatorul de rând nu își ridică prea multe semne de întrebare de ce unele sunt mai sus sau mai jos, unele expuse la vedere, unele mai promovate ca altele. Dincolo de bugetele pe care le pun la dispoziție producătorii pentru a fi promovați, este și o lecție de marketing. Indirectă, însă și eficientă în același timp.

 

Așadar, să vorbim despre cât de mult contează ambalajul unui produs, că vorbim despre cutii pentru prajituri cu fereastra sau orice alt tip de ambalare. Atât în ceea ce privește gama celor de unică folosință, cât și când vine vorba despre cele clasice cu care ne-am obișnuit cu toții, cele reciclabile, eco și așa mai departe, punctul lor comun este unul dublu. Pe de-o parte vorbim de protecție și de regulile clare de servire și inmanare, pentru că manipulăm produse de consum. Pe de altă parte însă, vorbim și despre factorul de promovare.

 

Cutiile transparente sau cu fereastră, cu inserții transparente

 

Găsim astfel de ambalaje la Snick Ambalaje, unul din furnizorii de nișă și nu numai aici. Astfel de tipuri de ambalaje se referă la cele care permit să vizualizăm în interior conținutul. Asta fără să ne deranjăm să stricăm ambalajul, să deschidem, să desfacem vidul. În plus, cu cât produsul arată mai bine, cu atât se vinde mai ușor. Pentru că în mod firesc, ochii văd și inima cere. Suntem atrași de ceea ce vedem și vom fi poate mai tentați să cumpărăm.

 

Astfel de cutii, tipuri de ambalaje sunt ideale mai ales pentru dulciuri și deserturi care adesea impresionează și prin forma și culoarea lor, nu doar prin gust. În felul acesta sunt create așteptări mari și experiența pe care o va avea clientul va fi una amplificată de modul în care îi sunt stârnite simțurile.

 

O altă tactică este alegerea ambalajelor unice, diferite sau cel puțin atipice

 

Din aceeași serie de tactici de marketing se numără și alegerea tipului și culorii ambalajelor. De cele mai multe ori cromatic vorbind alegerea va depinde de culorile ce reprezintă conceptul culinar. Sau cele cu care se identifică un brand anume. Contează cu ce anume îți obișnuiești clienții, dar și ce anume reprezintă și inspiră o anumită culoare.

 

Din punct de vedere al formei vorbim despre posibilitatea de a alege ceva diferit tocmai pentru a atrage atenția. În loc de clasica cutie, puteți opta pentru cele care au capac, inserții transparente sau pentru cele care au formă diferită de tot ce e clasic. O cutie în formă de triunghi, pentru porția de tort, cum sună?

 

Astfel de strategii îi ajută pe unii să cucerească publicul. Uneori este nevoie de o singură alegere pentru ca mai apoi să fie și șansa de a fideliza publicul. Când ați înțeles că de asta aveți nevoie pentru promovare, veți căuta cu siguranță ofertele de la Snick Ambalaje.

 

Contact:

 

Aleea Industriilor, nr. 5, Buzău

comenzi@snick-ambalaje.com

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata