Poftă de fructe: Ce înseamnă fiecare în parte?

Ai poftă  de un anumit fruct? Atunci corpul tău încearcă  să-ți transmită ceva. Află de la noi despre ce e vorba!

Mango

Sprijin pentru sistemul imunitar! 100 de grame de mango conțin 2,9 mg de beta-caroten. Cu o felie mărișoară îți asiguri necesarul zilnic și-ți întărești sistemul imunitar.

Para

Vrei să crești! Para are un conținut sporit de Vitamina B2 care ajută  la creștere. Fetele cresc până  la 19 ani de obicei.

Zmeură

Putere pentru oase și dinți! In 100 de grame de zmeură  se ascund 50 de mg de fosfor. Asta înseamnă  4,2% din necesarul tău zilnic. Acest element chimic este important pentru întărirea oaselor și dinților.

Prune

Corpul tău are nevoie de putere! – In prune se ascund aproximativ 4 mg de fier pe 100 de grame. Iar astfel corpul tău va fi mai pregătit să  facă  efort.

Kiwi

Pielea ta vrea mai multă atenție! 0,03mg de vitamin K se ascund în 100 de grame de kiwi. Acesta reprezintă 2,5% din necesarul tău zilnic, iar restul este produs de corpul tău.

Banane

Hrana care te binedispune! Bananele au un conținut bogat de calciu și de aceea te vor ajuta să te binedispui. 100 de grame acoperă 20% din necesarul tău zilnic.

Măr

Cură  de relaxare! 100 de grame de mere conțin 6mg de magneziu care te ajută să-ți relaxezi mușchii.

Ananas

Ca să te simți mai bine în corpul tău! Ananasul conține enzima numită bromelină  care ajută la arderea grăsimilor.

Portocale

Anti-stres! Portocalele au 53,2 de mg de vitamin C în 100 de grame. Iar atunci când ești stresată pentru mai mult de 15 minute pierzi aproximativ 300 de mg de vitamina C)

Nectarine

Ca să vezi mai bine! Vitamina A care se ascunde în nectarine te ajută să vezi mai bine. 100 de grame conțin 10% din necesarul tău zilnic.

 

 

Foto: Shutterstock

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata