Nutriționiștii sar în ajutor! Poți mânca zahăr la dietă? ”Uitaţi de biscuiţi fără zahăr, făceţi-vă pofta de dulce cu o prăjitură bună”

0

Biscuiții sau prăjiturile fără zahăr, alimentele bio sau vegane și rafturi pline de produse scumpe și care promit calorii puține și un gust de neegalat? Uită de aceste vorbe. Nutriționistul Mihaela Bilic spune că în majoritatea cazurilor, tentația de a da banii pe batoane de slăbit și ciocolată fără zahăr nu au absolut nici un efect și nu aduc beneficii organismului.

În cadrul unei postări pe pagina ei de Facebook, Mihaela Bilic ne arată cum ne putem abține de la cumpărarea produselor de slăbit.

„În lupta noastră eternă cu kilogramele în plus, suntem dispuşi să cumpărăm orice produs pe al cărui ambalaj există o promisiune cât de mică legată de slăbit. Fără să stăm prea mult pe gânduri cheltuim cu nonşalanţă bani mulţi pe batoane de slăbit, biscuiţi fără zahăr sau ciocolată diet chiar dacă gustul şi calitatea lor sunt îndoielnice. Pe principiul “suferă baba la frumuseţe”, înghiţim cu noduri tot felul de amestecuri dubioase, lipicioase şi cleioase- că atunci când vrei să slăbeşti, doar nu vrei să-ţi şi placă🤪

Amuzant este că nu doar gustul lasă de dorit, ci şi conţinutul, mai ales cel caloric: orice produs aşa-zis de slăbit are acelaşi număr de calorii, dacă nu chiar mai multe, faţă de varianta clasică, obişnuită. Fie că e vorba de biscuiţi, ciocolată sau napolitane, valoarea energetică este departe de a fi “light”😳
Atunci cum de scrie pe etichetă “fără zahăr” sau “de slăbit”? Marketing rafinat pentru cumpărători naivi sau neatenţi. Da, există 2 categorii de “victime” când vine vorba de slăbit repede:
•naivii, care cred că simplul consum al acestor produse garantează topirea kilogramelor în plus, fără să se gândească că nu poţi mânca toată viaţa batoane dulci în loc de ciorbă sau tocăniţă (care apropo, au mai puţine calorii😂)
•neatenţii care omit să citească ingredientele şi tabelul nutriţional de pe ambalaj- atunci ar observa că zahărul a fost înlocuit cu maltitol (un poliol de zahăr care nu creşte glicemia, dar îngraşă la fel😱), cantitatea de grăsime e de multe ori mai mare (altfel nu pot fi legate ingredientele) iar caloriile sunt din belşug🧐
Care e sfatul meu? Nu mai cheltuiţi bani grei pe promisiuni deşarte. Puteţi slăbi cu mâncarea voastră gustoasă înjumătăţind porţia. Uitaţi de biscuiţi fără zahăr şi batoane de slăbit, făceţi-vă pofta de dulce cu o prăjitură bună (mini😝) sau o ciocolată de calitate din când în când. Puţin şi bun, asta să vă fie deviza! Şi culmea e că o să faceţi şi economie. Şi la bani, şi la calorii.” 

Sursa: clickpentrufemei.ro

Citește și

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata