Noul remix al lui David Guetta face deja furori online

În urmă cu 10 ani, David Guetta a lansat un hit care avea să se dovedească iconic: “Memories” feat Kid Kudi a strâns peste 326 milioane de ascultări pe rețelele de streaming și mai bine de 375 de milioane de vizualizări ale videoclipului oficial.
În 2020, utilizatorii platformei Tik Tok au readus hitul în prim-plan, fiind inspirați și de condițiile pandemiei care a afectat o lume întreagă. Aproape 1 milion de clipuri au inundat Tik Tok-ul, iar simpli utlizatori, dar și staruri și-au exprimat în mod creativ propria interpretare a versurilor “I just wanna let it go for the night, that would be the best therapy for me” care au devenit mai relevante ca oricând.

Scurtele videoclipuri de pe Tik Tok au adunat împreună peste 1.6 miliarde de vizualizări.
Reacțiile entuziaste ale publicului l-au determinat pe Guetta să lanseze un nou remix pe care l-a introdus în mixul său de Revelion transmis live de la muzeul Louvre din Paris. Săptămâna trecuta, “Memories” devenise cea mai ascultată piesa pe platformele de streaming din tot catalogul lui David Guetta care cuprinde 20 de ani de carieră si miliarde de stream-uri.
David Guetta a sărbătorit trecerea dintre ani cu al treilea livestream United at Home care a avut loc chiar în fața muzeului Louvre din Paris. 20 milioane de oameni au ales să petreacă Revelionul alături de DJ-ul francez. Desfășurarea de forțe a fost impresionantă: 450 de spoturi, 2 drone, un set de 70 de minute și 150 de oameni au fost necesare pentru ca acest eveniment să aiba loc.
2020 poate fi numit ușor anul lui David Guetta.  A fost numit cel mai bun Dj din lume de prestigioasa publicație DJ Mag care l-a clasat pe primul loc în top 100, a strâns sume importante de bani pentru lupta împotriva Covid-19, a doborât un record de Guiness Book devenind cel mai urmarit Dj de pe Facebook cu peste 50 de milioane de vizualizări ale show-urile sale United At Home. 2021 pentru David Guetta deja se anunță promițător cu lansarea remixului “Memories”.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata