Noua tehnologie Lipscanner Chanel este dovada faptului că testarea frumuseții în realitatea virtuală este aici să ne schimbe viețile

AI, AR, VR sau orice formă de realitate virtuală nu este un concept nou în industria frumuseții, dar cu siguranță este unul remarcabil. Realitatea virtuală a stârnit întotdeauna o rețea de speculații și curiozitate printre entuziaștii pricepuți în tehnologie și dacă experiența îmbogățitoare bazată pe digital a fost pusă la încercare de mărci de masă precum Nike și IKEA sau de case de modă de lux precum Gucci și Louis Vuitton, realitatea este conceptul de nișă care transformă modalitățile tradiționale de cumpărături și de experimentare a produselor într-o tendință revoluționară.

Nu este surprinzător faptul că pandemia a contribuit la accelerarea inovației digitale în spațiul de frumusețe. Cu magazinele cu amănuntul care își închid temporar ușile în întreaga lume, consumatorii au fost conduși în online pentru a-și alimenta nevoile de frumusețe. Pentru a facilita experiența de cumpărături online, comercianții cu amănuntul utilizează tehnologia AI – și funcționează.

„În SUA, Ulta Beauty a raportat că implicarea consumatorilor pentru instrumentul său de realitate virtuală GlamLab a crescut de cinci ori de la izbucnirea coronavirusului”, a declarat Erin Schmidt de la Coresight Research pentru POPSUGAR.

„Managementul a raportat foarte devreme în pandemie (în iunie 2020) că instrumentul său GlamLab a văzut mai mult de 19 milioane de încercări de umbră”.

Și nu doar comercianții cu amănuntul de frumusețe înregistrează o creștere datorită tehnologiei de încercare AI. De la lansarea instrumentului iMatch Virtual Shade Expert în decembrie 2019, Estée Lauder a lansat tehnologia în diferitele sale divizii, iar ultimul raport al mărcii evidențiază împingerea către frontiera digitală.

„Încercările virtuale au dus la dublul angajamentului, precum și la rate mai mari de conversie și păstrare, dublând numărul de sesiuni față de trimestrul anterior în raportul său de câștiguri din al doilea trimestru din 2021, din 5 februarie 2021”, a subliniat Schmidt.

Din confortul propriei case, vă puteți baza acum pe tehnologie pentru a decide următoarea culoare a părului, răsfoiți cele 15 nuanțe de fard de ochi în 15 secunde sau adaptați o colecție personalizată de rujuri pe tonul preferat.

Cu toate acestea, Chanel a făcut experiența virtuală de încercare cu un pas mai departe, odată cu lansarea tehnologiei sale Lipscanner, primul scaner AI capabil să facă orice imagine – o fotografie, o postare pe rețelele sociale, o revistă, chiar și o persoană care stă chiar în în fața ta – și o asortează cu o culoare a buzelor din vasta colecție a mărcii de peste 400 de produse pentru buze.

Chanel a dezvăluit cea mai recentă tehnologie pentru dispozitivele IOS (disponibilă gratuit prin App Store Apple) pe 22 februarie, care „combină savoir-faire-ul nostru de machiaj cu AI pentru a aduce întreaga gamă de produse pentru buze Chanel la îndemâna clienților noștri în timp real”. Cédric Begon, director al Laboratorului de experiență conectat la Chanel Fragrances and Beauty, a distribuit prin comunicat de presă.

Foto: popsugar.co.uk

Tehnologia brevetată Lipscanner este rezultatul „antrenamentului intensiv al algoritmilor”, care a necesitat o colaborare atât între Chanel’s Makeup Creation Studio, cât și echipa CX Lab.

„Extragând din zeci de mii de imagini, experții în frumusețe au lucrat alături de ingineri pentru a instrui un algoritm care poate identifica și„ extrage ”fără probleme nuanța exactă a buzelor și textura oricărei imagini fizice sau digitale pentru a găsi cea mai apropiată culoare și textura potrivită”, marca a spus prin comunicat de presă.

„Tehnologia de realitate augmentată a aplicației redă produsele corespunzătoare pe orice față pentru a permite clienților să încerce cea mai apropiată potrivire cu culoarea și finisajul pe care l-au văzut.”

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata