Mihai Nae, experiente de nedescris in Israel

Cunoscutul antrenor de caini si cantaret Mihai Nae a avut parte de un inceput de an senzational despre care ne a povestit mai multe cand s a intors si despre care puteti citi mai multe in continuare caci ne a povestit in detaliu.

„Am sărbătorit a doua oara seara de revelion. În Israel se sărbătorește noaptea dintre ani pe stil vechi. Am nimerit între Crăciun și Revelion și a fost un sentiment unic. Am avut o experienta extraodinara sa mergem intr-un pelerinaj ghidat de un om special. Ma refer la părintele Ilie Mirel care este duhovnicul și celor cu probleme de sanatate, și anume persoanelor surdomute. Un om care înainte sa fie preot a fost cadru militar specializat in parașutism. Părintele Ilie Mirel a dat culoare acestui pelerinaj făcând și pe cei mai înaintați în vârstă sa zâmbească și sa ducă la sfârșit drumurile grele ale acestui pelerinaj. Am bifat toate locurile importante pana in ultimul minut al excursiei noastre. Am văzut Betleem, Ierusalim în prima parte. In Ajun de Boboteaza am luat parte la sfințirea apei Iordan. Cu o zi înainte am fost botezați în râul Iordan. De Boboteaza se organizează un adevărat spectacol la Raul Iordan unde mai marii bisericii sfințesc apa, moment în care râul Iordan isi schimba sensul de curgere pentru câteva minute. Totul a fost impresionant.

experiente de nedescris in Israel

Mormântul sfant și locul unde a fost crucea lui Hristos au fost vizitate si noaptea. Am văzut locul în care Iisus s-a născut și Gradina Ghetsimani. Este foarte important sa mergi alaturi de un om căruia sa i-se citească în ochi harul. Am văzut cu cata diplomație a putut un om sa țină sub control atâtea persoane diferite și dificile în felul lor. Cu vorba bună, exemple și povestiri ne-am trezit în ultima zi de pelerinaj. Am văzut închisoarea unde a fost ținut Hristos și am mers pe drumul Crucii. Am înțeles ca nu știu nimic despre bunătate, despre răutate și nimic despre iubire. Am vrut sa fie o excursie în care sa ma rog dar a fost o experienta de viata.

Mihai Nae in Israel

Nu m-am dus sa ii cer lui Dumnezeu mare lucru. Insa m-am dus sa ii mulțumesc pentru ce am deja. Marea Moarta și desertul Hozeva sunt doar doua exemple ale acestei minunate experiente. In locuri în care ai avea de urcat și de coborât mult, am vazut ca cei mai batrani cu ajutorul lui Dumnezeu si cu susținerea acestui om cu har, au reușit sa parcurga fiecare loc și sa ii și înțeleagă importanta. Pana acum nu am stiut cât este de important sa ai un duhovnic. De acum am duhovnic pentru ca e important sa nu uiți ca fiecare secunda este un cadou din partea lui Dumnezeu”. ne a povestit Mihai Nae.

Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata