Lewis Capaldi lansează melodia „How I’m Feeling Now” şi anunţă documentarul cu acelaşi titlu

Lewis Capaldi lanseaza track-ul „How I’m Feeling Now” si anunta un parteneriat cu Netflix pentru documentarul „„Lewis Capaldi: How I’m Feeling Now”, care urmează să fie lansat pe 5 aprilie.
Documentarul vine înaintea celui de-al doilea său album, Broken By Desire To Be Heavenly Sent, care va fi lansat pe 19 mai.
Regizat de câștigătorul BAFTA, Joe Pearlman (Harry Potter 20th Anniversary, After the Screaming Stops), acest film cu acces nelimitat îl vede pe Lewis Capaldi într-un moment esențial al carierei sale. În centrul acestui film se află povestea unui tânăr artist, care se întoarce la rădăcini, după ce a obținut un succes global incredibil, încercând să reia legătura cu vechea sa viață și cu familia și prietenii pe care i-a lăsat în urmă.
Streaming Link: https://umusic.lnk.to/HowImFeelingNowPR
Patru ani în pregătire și după 5 turnee globale, fani care țipă și succes în topuri, cântărețul și compozitorul se regăsește oarecum amețitor la casa părintelui său din Scoția, pentru a începe lucrul la mult așteptatul său al doilea album.
Filmul surprinde anul definitoriu al lui Capaldi, luptându-se să echilibreze familiaritatea casei, normalitatea și tot ceea ce a cunoscut vreodată, cu viața ca una dintre cele mai mari vedete de pe planetă, culegând un portret intim al caracterului său unic, speranțe și frici în propriile sale cuvinte. Săpând sub clișeele populare care înconjoară cele mai improbabile vedete pop, dezvăluie un tânăr profund gânditor și auto-reflexiv, aflat la o răscruce unică în viața sa, în timp ce poartă greutatea încercării de a eclipsa succesul albumului său de debut.
Lewis Capaldi a spus: „Sunt destul de îngrozit ca oamenii să vadă acest documentar, sunt destul de sincer, dar sunt și foarte mândru de el. Sper sa va placa x”
Revenirea lui Lewis Capaldi a fost fenomenală, ajungând direct în topul topurilor single-urilor din Marea Britanie în septembrie anul trecut, cu piesa „Forget Me”, care a devenit certificată platină și a adunat peste 200 de milioane de streamuri.
Pentru cel de-al doilea album, ideea a fost simplă, dar puternică: să intri și să faci exact același lucru: fără clopoței, fluiere sau vocaliști înstelați și nici șederi extrem de scumpe în studiouri îndepărtate.
Vândut în peste 10 milioane de copii în întreaga lume, albumul de debut Divinely Uninspired To A Hellish Extent l-a propulsat pe Capaldi de la muzician de dormitor la superstar. Puțini au văzut o lansare de debut asemănătoare, devenind cel mai vândut album din Marea Britanie din 2019 și 2020, generând două single-uri numărul 1 in Marea Britanie, obținând câteva trofee BRIT-uri și o nominalizare la Grammy; „Someone You Loved” a devenit recent cea mai ascultată melodie, din Marea Britanie, din toate timpurile.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata