Kanal D, lider de piață pe Comercial si Național, cu reality-ul “Casa iubirii”

#Pe targetul Comercial, emisiunea prezentata de Andreea Mantea a înregistrat o cotă de piață de peste 21%

“Reality show-ul “Casa iubirii” a cucerit inima publicului, emisiunea cu si despre dragoste, prezentata de Andreea Mantea, s-a clasat din nou, pe primul loc in audiente cu editia de miercuri, difuzata in intervalul orar 10:00 – 12:00.

Kanal D a fost lider de piață, pe doua categorii de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media. Astfel, editia de ieri, difuzata in intervalul orar mai sus mentionat, a plasat Kanal D pe primul loc, atat pe targetul Comercial (21-54 Nat. ABCD), cat si pe cel National.

Kanal D a înregistrat 2.0 puncte de rating si 21,6% cota de piață, pe targetul Comercial (21-54Nat ABCD), si 2.6 puncte de rating si 17,4% cota de piață, pe targetul National.

Gala “Casa iubirii” fost urmărită de o medie de 446.000 de fani din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. În minutul de aur, atins la 10:58, peste o jumatate de milion de telespectatori (515.000) din întreaga țară urmăreau cu sufletul la gură emisiunea difuzata la Kanal D.

21-54 National ABCD

 

Channels

Rtg%

Rtg(000)

Share

1

Kanal D

2.0

136

21.6

2

Antena 1

1.6

108

17.2

3

Pro TV

1.5

103

16.3

4

Romania TV

0.5

30

4.8

5

Antena 3 CNN

0.3

23

3.6

National +g

 

Channels

Rtg%

Rtg(000)

Share

1

Kanal D

2.6

446

17.4

2

Pro TV

2.4

413

16.1

3

Antena 1

2.1

362

14.1

4

Romania TV

1.0

174

6.8

5

Antena 3 CNN

0.9

154

6.0

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata