Kanal D, lider de piață pe Comercial si Național, cu reality-ul “Casa iubirii”
#Pe targetul Comercial, emisiunea prezentata de Andreea Mantea a înregistrat o cotă de piață de peste 21%
“Reality show-ul “Casa iubirii” a cucerit inima publicului, emisiunea cu si despre dragoste, prezentata de Andreea Mantea, s-a clasat din nou, pe primul loc in audiente cu editia de miercuri, difuzata in intervalul orar 10:00 – 12:00.
Kanal D a fost lider de piață, pe doua categorii de public monitorizate, conform datelor furnizate de Kantar Media. Astfel, editia de ieri, difuzata in intervalul orar mai sus mentionat, a plasat Kanal D pe primul loc, atat pe targetul Comercial (21-54 Nat. ABCD), cat si pe cel National.
Kanal D a înregistrat 2.0 puncte de rating si 21,6% cota de piață, pe targetul Comercial (21-54Nat ABCD), si 2.6 puncte de rating si 17,4% cota de piață, pe targetul National.
Gala “Casa iubirii” fost urmărită de o medie de 446.000 de fani din întreaga țară, în fiecare minut al difuzării. În minutul de aur, atins la 10:58, peste o jumatate de milion de telespectatori (515.000) din întreaga țară urmăreau cu sufletul la gură emisiunea difuzata la Kanal D.
21-54 National ABCD | ||||
| Channels | Rtg% | Rtg(000) | Share |
1 | Kanal D | 2.0 | 136 | 21.6 |
2 | Antena 1 | 1.6 | 108 | 17.2 |
3 | Pro TV | 1.5 | 103 | 16.3 |
4 | Romania TV | 0.5 | 30 | 4.8 |
5 | Antena 3 CNN | 0.3 | 23 | 3.6 |
National +g | ||||
| Channels | Rtg% | Rtg(000) | Share |
1 | Kanal D | 2.6 | 446 | 17.4 |
2 | Pro TV | 2.4 | 413 | 16.1 |
3 | Antena 1 | 2.1 | 362 | 14.1 |
4 | Romania TV | 1.0 | 174 | 6.8 |
5 | Antena 3 CNN | 0.9 | 154 | 6.0 |