Joi seara, romanii au urmarit cu sufletul la gura noile sezoane Las Fierbinti si Sef sub acoperire! Cele doua productii PRO TV au fost lider absolut de audienta!
Aseară, Las Fierbinți – cel mai iubit serial din România și Șef sub acoperire – show-ul care îi pune pe directorii unor companii de renume din România să se transforme total și să intre, deghizați, în propria firmă, au revenit cu noi sezoane. Cele două producții s-au clasat pe primul loc în topul audiențelor.
Joi seară, personajele îndrăgite din Las Fierbinți au revenit în forță. Celentano a concluzionat în primul episod din acest sezon că „școala se pune greșit când ești copil, școală trebuie să faci acum când ești mare, la 45 – 50 de ani. Școala dacă o faci când ești mic, capeți tot felul de obiceiuri proaste!”, a spus acesta.
Episodul de aseară a fost lider de audiență și a înregistrat, în intervalul orar 20:30 – 22:28, un rating mediu de 12.5 puncte și 32.4% cotă de piață, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.8 puncte de rating și 17.6% share. La nivel național, aproape 2 milioane de români au urmărit temele filosofice abordate de primarul Vasile și polițistul Robi, iar în minutul de aur, la ora 20:47, peste 2.4 milioane de telespectatori urmăreau serialul Las Fierbinți.
Cel de-al treilea sezon Șef sub acoperire a debutat cu o transformare spectaculoasă. Cristina Bâtlan, fondatoarea brandului Musette, s-a deghizat și a intrat sub acoperire în propria firmă pentru a descoperi ce adevăruri ascund angajații ei. Pentru câteva zile, ea a muncit cot la cot cu ei și a ascultat povești impresionante de viață, dar a și văzut cu ochii ei ce lucruri nu funcționează în compania pe care o conduce.
Primul episod Șef sub acoperire din acest sezon a înregistrat aseară, în intervalul 22:29 – 23:59, 8.1 puncte de rating și 31.5% share, în rândul publicului Național 21-54, ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 5 puncte de rating și 19.4% cotă de piață. La nivel național, peste 1.2 milioane de telespectatori au urmărit transformarea Cristinei Bâtlan, iar în minutul de aur, de la ora 22:29, peste 1.4 milioane de români se uitau la PRO TV.
Săptămâna viitoare, joi, de la 20:30, respectiv 22:30, cele două show-uri revin la PRO TV și, în avans, pe VOYO!