Joi seara, Las Fierbinti si Sef sub acoperire au fost lider de audienta!
Aseară, de la 20:30, Las Fierbinți, cel mai iubit serial de comedie, a revenit cu noi peripeții ale personajelor iubite de întreaga țara, iar de la 22:30, un nou CEO a acceptat provocarea de a se deghiza și de a deveni Șef sub acoperire într-o nouă ediție încărcată de descoperiri în interiorul companiei și emoții. Cele două producții s-au aflat pe primul loc în preferințele celor de acasă.
În cea de-a doua săptămână a sezonului 22 din Las Fierbinți, telespectatorii au urmărit cu zâmbetul pe buze cum a reușit Vasile să o supere pe Dalida, dar și cum Rață și Giani au ajuns la adevărate calcule ale terenurilor din sat pentru a câștiga mai ușor inimile fetelor. Întâmplările au adus, ca de fiecare dată, buna dispoziție și au făcut ca, timp de 2 ore, privitorii să simtă că seara lor se încheie mai bine.
Episodul de aseară a fost lider absolut de audiență și a înregistrat, în intervalul orar 20:30 – 22:25, un rating mediu de 9.9 puncte și 26.5% cotă de piață, în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6.8 puncte de rating și 18.2% share. La nivel național, aproape 1.7 milioane de români au urmărit întâmplările prin care au mai trecut simpaticele personaje, iar în minutul de aur, la ora 20:41, peste 2 milioane de telespectatori urmăreau serialul Las Fierbinți.
Cel de-al treilea sezon Șef sub acoperire a continuat cu episodul în care Daniel Mischie, CEO-ul lanțului de restaurante City Grill a acceptat provocarea de a porni deghizat printre proprii angajați. În perioada petrecută sub acoperire, acesta a descoperit o serie de lucruri care pot fi schimbate pentru a face ca afacerea să funcționeze și mai bine, dar și poveștile incredibile ale unor oameni care transformă toate ideile în realitate.
Cel de-al doilea episod Șef sub acoperire din acest sezon a fost lider de audiență și înregistrat aseară, în intervalul 22:26 – 23:55, 6.0 puncte de rating și 22.2% share, în rândul publicului Național 21-54, ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 4.7 puncte de rating și 17.4% cotă de piață.
Săptămâna viitoare, joi, de la 20:30, respectiv 22:30, cele două show-uri pot fi urmărite pe PRO TV și, în avans, pe VOYO!