Influencerii sunt sfătuiți să nu mai folosească filtre de înfrumusețare „înșelătoare”

Filtrele nu ar trebui aplicate anunțurilor de pe rețelele de socializare dacă exagerează efectul produsului, a decis autoritatea pentru standarde de publicitate.

ASA răspundea la campania #filterdrop care solicita ca influencerii să fie obligați să declare când folosesc un filtru de frumusețe pentru a promova îngrijirea pielii sau a produselor cosmetice.

Sasha Pallari, care a început campania, a spus că este foarte pornită. ASA a declarat că, conținutul de frumusețe filtrat ar putea fi „înșelător”. Pallari, în vârstă de 29 de ani, din „Weston-super-Mare”, a declarat că a început #filterdrop în iulie 2020 în speranța că va vedea „o piele mai reală” pe Instagram.

Utilizarea filtrelor pe rețelele de socializare este o problemă larg dezbătută, atrăgând atenția nu doar a vedetelor și a influencerilor de pe rețelele de socializare, ci și a deputaților.

ASA a examinat două exemple în care au fost adăugate filtre la videoclipurile partajate de influenceri care promovează produse de bronzare, adăugând că rezultatul acestor hotărâri s-ar aplica tuturor mărcilor, influencerilor și vedetelor din Marea Britanie.

Au fost: două povești de Instagram pentru Skinny Tan Ltd și una pentru Tanologist Tan, care a fost interzisă pentru aplicarea unui filtru care „a exagerat în mod înșelător efectul pe care produsul a fost capabil să îl obțină”.

S-a decis că anunțurile din ambele cazuri, cel mai probabil, ar fi indus în eroare consumatorii.

Potrivit acestuia, hotărârea înseamnă că mărcile, influencerii și vedetele nu ar trebui să aplice filtre fotografiilor care promovează produsele de înfrumusețare, dacă filtrele vor exagera efectul pe care produsele sunt capabile să îl obțină.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata