Începând de luni, 1 februarie, ZU TV lansează campania „Love Festival”
În luna dedicată iubirii, ZU TV lansează campania LOVE FESTIVAL şi îşi invită telespectatorii la un concurs inedit. Spre deosebire de alte concursuri clasice, cei ce doresc să se însrie la LOVE FESTIVAL trebuie să “vâneze” un QR Code ce se va afişa periodic pe ecran, de-a lungul zilei. Odată afişat acest cod, telespectatorii trebuie doar să îl scaneze cu telefonul mobil şi vor fi direcţionaţi automat către formularul de concurs. Fiecare cod scanat le oferă participanţilor o nouă şansă în concurs. Perioada de desfăşurare a campaniei, premiile oferite, dar şi întregul regulament al campaniei pot fi consultate aici:http://love-festival.zutv.ro/castigatori.
Încã de la lansarea sa, ZU TV a adus o nouã dimensiune platformei ZU care cuprinde radio, online, evenimente, oferindu-le românilor o experienţă completă, trăită pe o platformă multimedia 360. Brandul ZU s-a impus în ultimii ani ca principalul motor de promovare al artiştilor tineri şi a muzicii bune, reuşind să strângă un număr record de public la evenimentele sale şi milioane de fani pe platformele sociale.