Iann Dior a lansat piesa “Saddest Soundtrack”

Iann Dior a lansat piesa “Saddest Soundtrack”. Produsă de Travis Barker, piesa ia o întorsătură mai sumbră pentru Dior si vorbeste despre relațiile anterioare și tulburărilor interioare care urmează unei despărțiri, combinată cu o chitară care subliniază și mai mult această introspectie.

“Piesa este despre reflectarea unei relații din trecut care a fost un rollercoaster. Eliberarea emoțiilor unei iubiri pierdute de mult și vremuri întunecate care au urmat pot fi o inspirație pentru muzica mea. Atât de mulți oameni experimentează același lucru, așa că am vrut să mă conectez cu fanii mei și să le spun că nu sunt singuri.”

Dior se angajează în prezent în etapa europeană a turneului „Mainstream Sellout Tour” al lui Machine Gun Kelly. Turneul a început în SUA, concertând în orașe mari, inclusiv New York, Washington DC și multe altele, și se va încheia pe 12 octombrie la Amsterdam.

Stream / Download: https://umusic.lnk.to/SaddestSoundtrackPR

La începutul acestei veri, Dior și-a lansat single-ul „Live Fast Die Numb”, o piesă care evidențiază sfera largă a talentului său. La lansare, piesa a primit aprecieri de la BET, HotNewHipHop și alții.
În ianuarie, dior și-a lansat cel mai recent album “on to better things”. Albumul își prezintă muzicalitatea, exploatând sensibilitatea genului alt-pop/rock pe piese precum „evident”, pe care Dior le-a interpretat la Jimmy Kimmel Live! cu Travis Barker, păstrându-și în același timp capacitățile de rapper pe piese precum „i might” și „v12” ft. Lil Uzi Vert. Albumul a strâns peste 180 de milioane de stream-uri și, la lansare, a ajuns ca album principal în rezumatul „New Music Friday” din podcastul „All Songs Considered” de la NPR, care l-a lăudat pe Dior. Albumul a primit aprecieri suplimentare de la Rolling Stone, Pitchfork și NME. În această primăvară, Dior a fost anunțat recent și ca imaginea campaniei de primăvară/vară 2022 a casei germane de modă de lux MCM.

Anterior, Dior a obținut un Billboard Hot 100 #1 pentru hitul „Mood” cu 24KGoldn, care a petrecut 33 de săptămâni în Top 10 și a strâns peste un miliard de audiențe la radio și peste 3,7 miliarde de stream-uri. El a adăugat la premiile sale 2 nominalizări la VMA pentru Song of the Year și Best Collaboration, nominalizări la premiile Billboard și iHeart Radio, patru single-uri de aur certificate RIAA și colaborări cu toată lumea, de la Travis Barker la Clean Bandit și Lil Baby.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata