După ce a cucerit publicul cu serialul „Moldovenii”, 3 Chestii lansează primul episod din seria „40 De Zile”

După ce au cucerit publicul cu aventurile incredibile prin care au trecut zi de zi în serialul de succes „Moldovenii”, băieții de la 3 Chestii înlocuiesc cușmele cu pălării vintage ce ne aduc aminte de filmele clasice cu mafioți pentru „40 De Zile” și lansează primul episod ce face parte din noua serie. Concepută ca un thriller care păstrează în același timp umorul caracteristic celor de la 3 Chestii, seria dezvăluie povestea lui Toni și întâmplările sale timp de „40 de Zile” blocate pe Pământ, în viață de Apoi.

„Ne-am gândit să începem noul an cu ceva nou, ceva la care urmăritorii noștri nu s-ar fi așteptat. Dorim să arătam că putem face comedie, dar putem face atât acțiune, cât și dramă. Proiectul «40 De Zile», este un proiect care ne surprinde și pe noi ca actori. Ne atrage foarte mult acțiunea, iar personajele din noua serie sunt total schimbate în comparație cu cele din mediul rural. Acțiunea se învârte în jurul lui Toni, personaj care va fi absent fizic în serie și a cărui moarte este misterioasă. Deși nu știm dacă s-a sinucis sau a fost omorât, sufletul său a rămas blocat pe Pământ 40 de zile, fiind blestemat să nu își revadă viața, ci să o continue sub formă de suflet, reușind să interacționeze cu personajele, să atingă lucruri, dar să nu fie văzut”, spun creatorii de conținut.

Noua serie conține 10 episoade ce vor fi lansate în fiecare vineri la ora 20:30 și vor putea fi urmărite pe canalul de YouTube 3 Chestii. 3 Chestii este proiectul îndrăzneţ al unor tineri ieşeni plini de umor, ce a demarat în 2016, iar în prezent a adunat peste 1,3 milioane de abonați pe YouTube. Petronel Gabriel Gongeanu şi Iulian Mehedinţ au dat viață proiectului ale căror personaje memorabile au devenit virale. Cei doi îşi gândesc scenariile şi creează personajele, cu un accent moldovenesc inconfundabil. Petronel și Iulian se inspiră din întâmplări ale vieţii de zi cu zi, sunt foarte atraşi de natura umană, tipologii, atmosfera rurală şi de autenticitate. Printre cele mai apreciate clipuri ale băieților se numără: „Cauciucurile de iarnă“, „Atunci când îl iei pe Mitică la ocazie“ sau episodul „Romică Colegu: Urmărirea“, ce împreună au adunat 30 de milioane de vizualizări pe canalul de YouTube al creatorilor de conținut.

 

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata