Dael Damsa, Miruna Mayra si Tommy Weissbuch modele pentru Tommy Jeans

Pe 25 Martie (ParkLake Shopping Center) si 8 Aprilie (MegaMall Bucuresti), magazinele TOMMY JEANS din cele doua centre comerciale au devenit o platforma interactiva pentru patru artisti muzicieni emergenti, care au fost invitati sa cante live in fata fanilor brand-ului. Experienta captivanta a putut fi urmarita in direct si pe platformele sociale ale artistilor invitati – Dael Damsa, Miruna Mayra, Tommy Weissbuch, Tokyo

 

In ParkLake Shopping Center, pe 25 Martie, Dael Damsa & Miruna Mayra au surprins esenta brand-ului American – energie si indrazneala amestecate cu vibratia de pe strada, printr-un repertoriu alternativ, dinamic si surprinzator, in cadrul primului TOMMY JEANS Pop-up Experience. Cei doi artisti au mizat pe spiritul creativ ce se regaseste in ADN-ul brand-ului si au oferit o experienta unica vizitatorilor magazinului TOMMY JEANS.

 

„Ce poate fi mai frumos decat arta, o comunitate fresh de tineri imbinata de valorile Tommy Jeans si grija pentru planeta. ” – Miruna Mayra, artist & songwriter

„Mi-a placut din start conceptul inedit al proiectului care se muleaza bine pe valori in care eu cred, diversitate, incluziune si colaborare in procesul artistic.” – Dael Damsa, cantaret, producator & songwriter

Tommy Weissbuch & Tokyo au fost cei doi artisti care au transformat cultura stradala si stilul urban intr-o experienta interactiva pentru vizitatorii din MegaMall Bucuresti, pe 8 Aprilie. Tinerii artisti au sarbatorit valorile TOMMY JEANS si s-au lasat inspirati de mixul dintre clasic si nou care intampina un viitor mai bun, intr-un show ludic si vibrant.

„Sunt super entuziasmat pentru conceptul acesta. Ne-am distrat alaturi de public, am cantat si am imbinat arta vestimentara cu cea muzicala.” – Tommy Weissbuch, artist, songwriter & actor

„Ma bucur mult ca mi s-a oferit oportunitatea sa particip la acest proiect alaturi de upcoming artists ca mine, deoarece cred ca este nevoie de mai mult freshness si inovatie in industrii, lucruri pe care noi le putem aduce.” Tokyo, artist, singer, songwriter & producer

ADN-ul unic TOMMY JEANS este despre reinventarea stilului clasic, actiuni curajoase, optimism incredibil, acceptarea si intampinarea diferentelor si pionieratul realizat impreuna. Radacinile brand-ului se regasesc in mostenirea culturii stradale si in tot ceea ce inseamna stilul hip hop cat si conectarea la subculturi. Prin TOMMY JEANS Pop-up Experience s-a realizat o fuziune intre cultura strazii, stilul urban si expresia artistica.

TOMMY JEANS sustine noul val de tineri artisti si priveste cu incredere si nerabdare spre viitorul cultural urban. TOMMY JEANS Pop-up Experience vine ca dovada a angajamentului brand-ului de a oferi suport tinerelor talente si de a oferi o platforma de exprimare, fiind o destinatie progresiva care combina muzica, streetwear si cultura.

TOMMY JEANS Pop-up Experience a fost un eveniment cu acces liber, intampinand pe toata lumea cu oportunitatea unica de a explora cea mai recenta colectie TOMMY JEANS Primavara ‘23 intr-un cadru dinamic alaturi de cei patru tineri artisti, iar acum colectia poate fi gasita atat online, pe tommy.com, cat si in magazinele TOMMY JEANS din Parklake Shopping Center si MegaMall Bucuresti.

# # #

Despre SARKK

SARKK a fost fondata in 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova.

De la 1 iulie 2019, compania a fost numita si distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN in Grecia, Romania, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

Extinderea companiei se bazeaza pe o abordare omnichannel si produsele ambelor brand-uri sunt disponibile in magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o larga retea de clienti angro, precum si pe tommy.com

Vizand mereu o dezvoltare organica si durabila, condusa de valorile CSR, SARKK, cu pasi stabili si increzatori, este una dintre cele mai sanatoase corporatii din industrie si se extinde captivand chiar si pe cei mai exigenti consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata