in ,

Cum scapi de durerile de spate cauzate de munca de acasă

Pentru mulți dintre noi, biroul reprezintă masa din bucătărie, fotoliul din living sau poate chiar patul din dormitor. Îți face plăcere să muncești de acasă, însă durereile de spate n-au întârziat să apară. Pentru a calma durerile de spate, experții indică să „remediem” câteva chestiuni pe care le putem facem foarte ușor, și care ne vor ajuta să avem o postură mai bună.

1. Poziționează calculatorul la o înălțime corespunzătoare

În majoritatea cazurilor, ecranul calculatorului sau laptopului nu se află la același nivel cu privirea noastră, fiind așadar nevoiți să ne lăsăm capul în jos pentru a privi în el. Iar acest lucru poate duce în timp, la dureri de gât. Pentru a te feri de ele, utilizează câteva cărți sau o cutie și așează ecranul deasupra acestora. În acest fel, nu va mai trebui să îți apleci capul de fiecare dată și vei avea o poziție mai corectă.

2. Lumina naturală trebuie mereu să vină dintr-o parte

Ferește-te să lucrezi cu spatele sau cu fața la geam. Dacă vei fi cu spatele la geam, atunci toată lumina se va reflecta în monitorul tău, făcându-te să strângi mereu din ochi, ceea ce poate duce la nenumărate probleme oftalmologice. În plus, dacă vei fi cu fața la geam, te vei lupta cu lumina care îți vine direct în ochi.

3. Utilizează un suport pentru picioare

Dacă nu atingi podeaua atunci când stai jos în fața calculatorului, atunci ar trebui să te folosești de câteva cărți, un suport special sau o cutie pentru a-ți relaxa picioarele. Dacă picioarele tale se află în aer sau sub scaun, vei mări riscul dezvoltării unor boli cum ar fi tromboză venoasă profundă.

4. Cel mai bine ar fi să nu lucrezi din pat

Cu toate că ar părea o modalitatea foarte confortabilă și relaxantă, muncitul pentru ore întregi din pat, cu laptopul în brațe, va duce la dureri de spate. Încearcă să te ferești pe cât de mult posibil de această modalitate de lucru. Cu toate acestea, dacă nu ai altă variantă, atunci pune o pernă în spatele tău și sprijin-o mai confortabil de tăblia patului. Ca să ai laptopul la nivelul privirii tale, așează-l pe o pătură sau pe o măsuță specială pentru pat. În acest fel, vei putea evita durerile de gât sau de spate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Cum poți învăța un peruș să vorbească

maria nicolle - anotimpuri

Maria Nicole din „Fructul oprit” a lansat noul videoclip la piesa „Anotimpuri”