“Casa iubirii” a poziționat Kanal D pe primul loc în preferințele publicului

#Reality-ul prezentat de Andreea Mantea a inregistrat o cota de piata de 20% in randul publicului Comercial

Reality show-ul cu si despre dragoste, “Casa iubirii”, prezentat de Andreea Mantea, s-a pozitionat spectaculos în audiențe, fiecare ediție a emisiunii adună în fața micilor ecrane, la Kanal D, sute de mii de fani, care urmăresc parcursul concurenților aflați în căutarea sufletului pereche.

Prima parte a editiei de ieri “Casa iubirii”, difuzata in intervalul orar 10:00 – 12:00, a plasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe doua categorii de public. Astfel, prima parte a emisiunii prezentată ieri de Andreea Mantea  a poziționat Kanal D ca lider de piață, atât în ceea ce privește targetul Comercial, cât și cel Național.

Ieri, în intervalul orar menționat, Kanal D a detronat celelalte stații concurente, înregistrând 2.2 puncte de rating și 20%% cota de piață, pe targetul Comercial, și 2.7 puncte de rating și 16,9% cota de piață, pe targetul National.

Editia de ieri a fost urmarita de o medie de aproape o jumatate de milion (479.000) de telespectatorid in intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. În minutul de aur, atins la 11:58, peste 661.000 de fani din întreaga țară urmăreau cu sufletul la gură “Casa iubirii”.

21-54 National ABCD

 

Channels

Rtg%

Rtg(000)

Share

1

Kanal D

2.2

147

20.0

2

Pro TV

1.8

117

16.0

3

Antena 1

1.5

102

13.9

4

Antena 3 CNN

0.6

42

5.7

5

Pro Cinema

0.6

41

5.5

National +g

 

Channels

Rtg%

Rtg(000)

Share

1

Kanal D

2.7

479

16.9

2

Pro TV

2.4

415

14.7

3

Antena 1

1.8

308

10.9

4

Romania TV

1.4

244

8.6

5

Antena 3 CNN

1.1

198

7.0

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata