“Casa iubirii” a poziționat Kanal D pe primul loc în preferințele publicului
#Reality-ul prezentat de Andreea Mantea a inregistrat o cota de piata de 20% in randul publicului Comercial
Reality show-ul cu si despre dragoste, “Casa iubirii”, prezentat de Andreea Mantea, s-a pozitionat spectaculos în audiențe, fiecare ediție a emisiunii adună în fața micilor ecrane, la Kanal D, sute de mii de fani, care urmăresc parcursul concurenților aflați în căutarea sufletului pereche.
Prima parte a editiei de ieri “Casa iubirii”, difuzata in intervalul orar 10:00 – 12:00, a plasat Kanal D pe primul loc în topul televiziunilor din România, pe doua categorii de public. Astfel, prima parte a emisiunii prezentată ieri de Andreea Mantea a poziționat Kanal D ca lider de piață, atât în ceea ce privește targetul Comercial, cât și cel Național.
Ieri, în intervalul orar menționat, Kanal D a detronat celelalte stații concurente, înregistrând 2.2 puncte de rating și 20%% cota de piață, pe targetul Comercial, și 2.7 puncte de rating și 16,9% cota de piață, pe targetul National.
Editia de ieri a fost urmarita de o medie de aproape o jumatate de milion (479.000) de telespectatorid in intreaga tara, in fiecare minut al difuzarii. În minutul de aur, atins la 11:58, peste 661.000 de fani din întreaga țară urmăreau cu sufletul la gură “Casa iubirii”.
21-54 National ABCD | ||||
| Channels | Rtg% | Rtg(000) | Share |
1 | Kanal D | 2.2 | 147 | 20.0 |
2 | Pro TV | 1.8 | 117 | 16.0 |
3 | Antena 1 | 1.5 | 102 | 13.9 |
4 | Antena 3 CNN | 0.6 | 42 | 5.7 |
5 | Pro Cinema | 0.6 | 41 | 5.5 |
National +g | ||||
| Channels | Rtg% | Rtg(000) | Share |
1 | Kanal D | 2.7 | 479 | 16.9 |
2 | Pro TV | 2.4 | 415 | 14.7 |
3 | Antena 1 | 1.8 | 308 | 10.9 |
4 | Romania TV | 1.4 | 244 | 8.6 |
5 | Antena 3 CNN | 1.1 | 198 | 7.0 |