in

Care este cel mai sănătos tip de pâine

Pâinea și cerealele reprezintă o componentă de bază într-o dietă echilibrată și sănătoasă. Nenumărate persoane aleg să renunțe la pâine pentru a opri acumularea kilogramelor în plus, însă nutriționiștii dezvăluie că această gândire nu este una corectă. Pâinea ne asigură cantitatea de fibre și carbohidrați esențiali în organism. Cu toate acestea, trebuie să știi care este cea mai sănătoasă pâine și să încerci să o consumi în mod corespunzător. Ei bine deci, care este cea mai sănătoasă pâine?

Pâinea din grâu integral

Pâinea din grâu integral este cea mai sănătoasă pâine. Aceasta conține fibre insolubile ce sunt de ajutor pentru a preveni apariția cancerului de colon. Este indicat să vezi dacă este realizată din cereale integrale. În majoritatea cazurilor, poți să îți dai seama de asta la prima observare. Trebuie să alegi tipurile de pâine care au o culoare mai închisă, deoarece acestea sunt cele care conțin mai puține ingrediente și mai puțini aditivi. În urmă cu puțin timp, a apărut un nou tip de pâine, din făină integrală albă, obținută din grâu alb și nu roșu. Aceasta este o alegere bună, de asemenea. Este esențial să știi mereu ce ingrediente conține pâinea.

Pâinea de ovăz

Pâinea de ovăz este foarte renumită și exact la fel de sănătoasă. De obicei este combinată cu făina de gâu, ceea ce o face mai ușor de digerat, mai gustoasă dar și mai puțin uscată. Un lucru interesant este faptul că pâinea de ovăz conține fibre solubile care sunt extrem de benefice pentru scăderea colesterolului rău din sânge.

Pâinea de secară

Pâinea de secară nu este la fel de renumită ca cea de grâu. Sunt nenumărate persoane cărora nu le place gustul, motiv pentru care este vândută mai puțin, însă, cu toate acestea, este o variantă extrem de sănătoasă. Ei bine, aceasta este posibil cea mai indicată pentru consum. Este o pâine gustoasă, a cărei aromă se îmbină plăcut cu alimente dulci sau sărate. Este extraordinară pentru micul dejun, cum ar fi: o felie de pâine cu un pahar de suc de portocale îți pot conferi o doză nemaipomenită de energie, fibre și vitamine.

Pâinea de secară are în compoziție cele mai ridicate cantități de fibre și nutrienți. Este o combinație aparte de fier și vitamina B. Acum că știi acest lucru, poți să începi să o incluzi în dieta ta. Te va ajuta să îți păstrezi silueta și vei descoperi că este o pâine foarte sănătoasă și gustoasă.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

cristina-vasiu

Interviu Cristina Vasiu: „In perioada asta de izolare am slabit 12 kilograme!”

Cele mai ușor de întreținut animale de companie