Calvin Klein dă start-ul campaniei SPRING 2023 alături de Aaron Taylor-Johnson, FKA twigs, JENNIE, Kendall Jenner și Michael B. Jordan
Calvin Klein a dat start-ul oficial campaniei SPRING 2023, cu o distribuție de vedete internaționale fotografiate de renumitul duo de fotografi, Mert Alas și Marcus Piggott. Noua campanie continuă conceptul Calvins or nothing și pune accentul pe cele mai dinamice talente din lume, dezvăluite de o așa manieră încât să surprindă încrederea și senzualitatea acestora. Campania îi prezintă pe ambasadorii și prietenii existenți ai mărcii, JENNIE, Kendall Jenner și FKA twigs, precum și pe Michael B. Jordan și Aaron Taylor-Johnson în campaniile lor de debut pentru Calvin Klein.
Campania, înrădăcinată în încredere pură, canalizează adevăratul caracter al fiecărui talent. JENNIE îmbrățișează minimalismul și este văzută în starea ei cea mai vulnerabilă. Kendall apare cu o senzualitate care nu are nevoie de scuze, latura ei cea mai intimă fiind astfel dezvăluită. FKA twigs simbolizează arta, lansând o nouă piesă în această campanie, alături de imagini care surprind dinamica distinctă ce o caracterizează. Michael B. Jordan evocă încredere, demonstrând energia și pasiunea care îl determină să fie cel mai bun în meseria sa, în timp ce prezența magnetică a lui Aaron Taylor-Johnson rezonează în fotografiile realizate cu această ocazie.
Talentele campaniei poartă cele mai noi produse din colecțiile Jeans și Underwear și introduc astfel o varietate de stiluri noi pentru acest sezon. În colecția Underwear ținutele sport includ noile propuneri Athletic și Modern Cotton Performance, așa cum pot fi observate în fotografiile care îi au ca protagoniști pe Michael B. Jordan și FKA twigs, precum și noile sutiene tip bralette, Modern Cotton, purtate de JENNIE. De asemenea, în colecția Underwear regăsim noi opțiuni senzuale din dantelă, cum ar fi Sheer Marquisette și sutienul tip triunghi Geo Lace, surprinse în fotografiile realizate de către JENNIE și FKA twigs. În colecția Jeans, stilurile emblematice din denim sunt reîmprospătate cu noi produse ce includ denim prespălat și siluete inspirate din anii 90, așa cum poartă în cadrul campaniei Aaron, Kendall și JENNIE, împreună cu o nouă bustieră din denim și blugi ultra-high wide leg cropped, purtați de Kendall.
Produsele Calvin Klein din colecția Spring 2023 sunt disponibile în magazinele Calvin Klein Underwear din ParkLake Shopping Center, Băneasa Shopping City și în magazinele Calvin Klein Jeans din București Mall, Băneasa Shopping City, Palas Mall Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța.
###
Credite Campanie:
Regizat și fotografiat de Mert & Marcus
Credite editoriale:
Calvin Klein
Social: @calvinklein
###
Despre SARKK
SARKK a fost fondată în 1998 cu scopul de a fi distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger în România, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord și Moldova.
De la 1 iulie 2019, compania a fost numită și distribuitor exclusiv pentru CALVIN KLEIN în Grecia, România, Cipru, Bulgaria, Albania și Macedonia de Nord.
Extinderea companiei se bazează pe o abordare omnichannel și produsele ambelor brand-uri sunt disponibile în magazine fizice, prin parteneriate Shop In Shop, magazine Outlet, o largă rețea de clienți angro, precum și pe tommy.com
Vizând mereu o dezvoltare organică și durabilă, condusă de valorile CSR, SARKK, cu pași stabili și încrezători, este una dintre cele mai sănătoase corporații din industrie și se extinde captivând chiar și pe cei mai exigenți consumatori.
Despre Calvin Klein, Inc.
CALVIN KLEIN este un brand de lifestyle cu idealuri îndrăznețe, progresive și o estetică seducătoare, recunoscut la nivel mondial. Abordarea modernă și minimalistă a design-ului, imaginile incitante și conexiunea autentică cu mediul cultural rezonează cu clienții brand-ului de peste 50 de ani.
Fondată în anul 1968 de către Calvin Klein și partenerul său de afaceri, Barry Schwartz, compania și-a construit reputația ca lider în industria de modă americană prin liniile distincte ale brand-ului și o gamă de produse licențiate. Vânzările retail la nivel global ale produselor Calvin Klein au depășit 9 miliarde de dolari în 2019 și au fost distribuite în peste 110 de țări. Calvin Klein are peste 11.500 de asociați la nivel global.