in

Advertorialele – principalele instrumente catre o afacere infloritoare

Antreprenorii care au in plan promovare afacerii prin intermediul unei campanii de optimizare SEO apeleaza, de cele mai multe ori, la sprijinul unor agentii de publicitate.

Astfel de agentii sunt intotdeauna, responsabile, cu implementarea unor campanii de optimizare SEO de succes, care sa aduca beneficii atat pentru clienti, pentru potentialii lor consumatori, cat si pentru activitatea sa in ansamblu.

Volatilitatea si schimbarea tehnicilor Google din ultimii 3-4 ani au facut ca specialistii din domeniu sa fie mult atenti la ceea ce ofera si sa gaseasca cele mai bune solutii de optimizare SEO, respectand particularitatile fiecarui site.

Dintre etapele unei campanii de promovare web, optimizare off site este cea mai meticuloasa, care necesita ore intregi de munca individuala sau in echipa si o sumedenie de analize periodice, cum ar fi pozitionare expresiilor cheie in topul Google sau evolutia traficului.

Ce sunt de fapt advertorialele?

In cadrul procedurii de optimizare SEO in afara paginii, advertorialele nu sunt altceva decat texte care imbina stilul jurnalistic cu cel comercial, in vederea promovarii unui produs sau serviciu.

Articolele publicitare trebuie scrise in asa fel incat sa atraga potentialul cititor, sa il determine sa dea click pe link-ul sau link-urile inserate in cuprinsul acestuia, si sa ajunga, in acest mod, pe pagina targetata.

Nimic mai simplu pana aici. Insa, titlurile acestora trebuie gandite astfel incat sa ofere o imagine de ansamblu asupra temei sau produsului promovat si sa convinga cititorul sa continue parcurgerea textului.

Potrivit sugestiilor oferite de Brian Dean, fondator Backlinko, un advertorial de calitate trebuie structurat in trei parti strategice.

Inceputul trebuie sa fie unul scurt, concis, gandit special sa il duca pe cititor cu gandul la ceea ce va urma. Este indicat ca acesta sa ofere o introducere asuma produsului sau serviciului care se doreste sa fie promovat.

Cuprinsul trebuie sa ofere o prezentare cu lux de amanunte a celor mai sus enuntate, sa ofere date corecte si exacte, sa se bazeze pe surse documentare adecvate continutului si temei alese.

In incheiere, textul va face o scurta retrospectiva a celor prezentate in cuprinsul sau ori va oferi anumite date care sa puna la incercare intentiile cititorului si, eventual, sa se focuseze asupra promotiei sau produsului in cauza.

Unde se pot publica advertoriale?

Pentru a garanta  clientilor o cat mai buna pozitionare in iererhia Google, agentiile de publicitate cu reputatie publica advertorialele in locatii puternice, de interes national, care aduc trafic si au un numar mare de vizitatori.

Desi necesita un efort financiar suplimentar, se pare ca aceasta este singura solutie pentru a asigura o urcare cat mai rapida in Google, astfel incat afacerea online sa fie vazuta si cunoscuta de cat mai multi potentiali clienti.

Daca ar fi sa aleaga intre o locatie gratuita, de mana a doua, si un site de stiri de mare trafic, o agentie de publicitate va alege cea de-a doua alternativa, in vederea maximizarii reusitei campaniei de optimizare SEO.

Rezumand cele prezentate mai sus, putem mentiona faptul ca advertorialele sunt considerate de catre majoritatea specialistilor drept cea mai eficienta metoda de atragere de backlink-uri si content de calitate.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

George Burcea, complet relaxat după ce episodul cu drogurile: „Am pile. Mi-am rezolvat dosarul”

Ce trebuie să mănânci dar și ce să eviți dacă ai ulcer