Tommy Hilfiger isi extinde prezenta pe Roblox cu un spatiu comunitar imersiv

Bazandu-se pe colaborarea in desfasurare cu creatorii Roblox, aceasta faza de explorare digitala include lansarea unui spatiu dedicat „TOMMY PLAY” pentru a implica in continuare membrii comunitatii si pentru a le oferi experiente complexe.

 

Tommy Hilfiger anunta extinderea prezentei sale pe Roblox, platforma online foarte populara la nivel mondial pentru experiente impartasite cu peste 50 de milioane utilizatori pe zi. Aceasta faza include lansarea unui spatiu TOMMY PLAY unde membrii comunitatii se pot juca, impartasi, imagina si socializa, ceea ce reflecta ambitia de a oferi experiente unice de brand. In fiecare luna in aceasta vara, vor exista actualizari de continut, extinderi de harti pe platforma si lansari de produse create in colaborare cu creatorii comunitatii Roblox si lideri de opinie.

 

„Roblox impartaseste multe dintre valorile brand-ului nostru: incluziune, diversitate, creativitate si, mai presus de toate, se concentreaza pe comunitate”, a spus Tommy Hilfiger. „Suntem incantati sa intalnim utilizatorii Roblox in propriile lor conditii si sa le imbogatim experientele in cadrul platformei, in moduri captivante pe care nu le putem face cu platformele sociale traditionale. Impreuna cu Roblox, continuam sa construim aceasta lume in timp ce traim in ea, urmarind-o cum prinde viata si impreuna creand urmatoarea experienta.”

 

Reflectand mostenirea culturii de strada a lui TOMMY JEANS, spatiul este inspirat de Brooklyn – printr-o interpretare deconstruita care ar putea exista doar in metavers. In acest spatiu de joc uluitor, utilizatorii se pot bucura de activitati pline de adrenalina, cum ar fi sarituri pe o bicicleta BMX pentru a explora o harta verticala a zonei, de la inaltimea cerului pana la sistemele de metrou subterane. In intregul cartier, peretii sunt acoperiti cu graffiti, care sunt create la comanda de artistii din lumea reala, din Brooklyn, Rebel, Kel, Zero, SS, AO, Zam, Mega, Neek, Viloe si ZE, ceea ce adauga o estetica autentica si de asemenea conecteaza lumea fizica si cea virtuala.

 

Spatiul include mini-jocuri si monede Tommy pentru a colecta, a face upgrade sau a schimba pentru articole precum biciclete, casti cu superputeri, casti si articole de imbracaminte si accesorii TOMMY JEANS. Parcul virtual BMX este un punct de interes, unde utilizatorii pot explora zona, pot invata trucuri si se pot implica in competitii amicale de biciclete care sunt urmarite printr-un clasament zilnic. Ei pot, de asemenea, sa deblocheze experiente ascunse si sa se alature acelor experiente cunoscute drept scavenger hunts pentru a descoperi obiecte unice pentru avatarul lor sau pentru a descoperi indicii secrete despre ceea ce urmeaza.

 

Pentru a asigura contributia creativa a comunitatii, lansarile de produse digitale au fost create impreuna cu creatorii Roblox – nou-veniti @Martin_Rblx2 si @StrapCode si membrii vechi @Blizzei si @RynityRift. Impreuna au reinterpretat modelele TOMMY HILFIGER din lumea reala pentru platforma Roblox, utilizand tehnologia de ultima ora Layered Clothing pentru imbracaminte 3D hiper-realista care se potriveste oricarui tip de corp de avatar. Experienta imersiva in sine a fost dezvoltata in colaborare cu Sawhorse, unul dintre dezvoltatorii experti ai comunitatii.

 

Continuarea colaborarii se bazeaza pe prima sa faza, care a fost lansata in decembrie 2021, cand TOMMY HILFIGER a colaborat cu opt designeri de moda digitali atent selectionati din comunitatea Roblox pentru a crea si promova o colectie Tommy X Roblox Creators de 30 de articole pe care oamenii le-au putut folosi pentru a-si imbraca avatarurile lor in Roblox.

Parteneriatul face parte din explorarea continua a lui TOMMY HILFIGER in ceea ce priveste spatiile digitale si de gaming, urmand ca lunile urmatoare sa apara noutati. Acesta completeaza Team Tommy, o initiativa condusa de comunitate care celebreaza opt talente emergente, alese din lumea de gaming. Inradacinata in mostenirea Tommy Hilfiger de a promova talentele noi si emergente, Team Tommy incearca sa ofere suport unui nou val de Futuremakers si creatori campioni in spatiul de gaming datorita talentelor unice pe care le au. In Roblox, ei vor face streaming intr-o activare numita „24 Hours of Team Tommy”, in care isi vor duce comunitatile intr-o calatorie prin spatiu, se vor juca si isi vor modela avatarurile cu cele mai recente produse de colectie.

 

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.

Despre SARKK SA

SARKK SA, fondata in 1998, este distribuitor exclusiv Tommy Hilfiger in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania, Macedonia de Nord si Moldova. Produsele Tommy Hilfiger sunt prezente in magazinele TOMMY HILFIGER, buticuri, o retea extinsa de magazine selectionate si pe tommy.com.

De la 1 iulie 2019, Sarkk SA a fost numita distribuitor exclusiv si partener de franciza al CALVIN KLEIN in Romania, Grecia, Cipru, Bulgaria, Albania si Macedonia de Nord.

SARKK S.A. a cautat intotdeauna echilibru si o creştere organica, condusa de valori CSR si de aceea este una dintre cele mai puternice companii din piata, dezvoltandu-se constant, captand atenţia celor mai exigenţi consumatori.

 

Despre Tommy Hilfiger

TOMMY HILFIGER este unul dintre cele mai recunoscute brand-uri de lifestyle premium din lume, o sursa de admiratie si inspiratie pentru consumatori din 1985. Brand-ul creeaza un stil emblematic, care prinde viata la intersectia dintre clasic si nou, creat impreuna cu oameni care modeleaza cultura la nivel global. TOMMY HILFIGER celebreaza esenta stilului american clasic cu o nota moderna. Tommy Hilfiger ofera consumatorilor din intreaga lume calitate premium, prin TOMMY HILFIGER si TOMMY JEANS, cu o gama larga de colectii, inclusiv imbracaminte sport, denim, accesorii si incaltaminte pentru barbati, femei si copii. Tommy Hilfiger are un angajament de neclintit fata de sustenabilitate si incluziune.

 

Vanzarile globale in retail ale produselor TOMMY HILFIGER au fost de aproximativ 9,3 miliarde USD in 2021, iar brand-ul este sustinut de peste 16.000 de asociati din intreaga lume – prezent in 100 de tari si in peste 2.000 de magazine, inclusiv cel mai mare magazin global al sau, tommy.com.

Citește și
Spune ce crezi

Adresa de email nu va fi publicata