De sezon: 5 alimente pentru o IMUNITATE DE FIER
Scris de Anca Toma în 18 October 2016 7:00
De sezon: 5 alimente pentru o IMUNITATE DE FIER
0
0
0
0

Scapi de răceli și gripe, dacă în alimentația ta se regăsesc:

1. Legume sau fructe verzi (ardeiul, salata, spanacul, varza, broccoli, sparanghel, praz, pătrunjelul, ştevia, kiwi, merele)

1

 

2. Fructe închise la culoare (strugurii negri şi roşii, afinele, căpşunile, murele, coacăzele negre, prunele, grepfrutul roşu)

2

3. Prebiotice – se găsesc în: gulie, ceapă, usturoi, banane, cicoare, sfeclă, rădăcini de păpădie, anghinare, sparanghel, seminţe de migdale.

3

4. Legume şi fructe galbene, portocalii sau roşii (morcovii, ardeii, caisele, piersicile, nectarinele, pepenele galben, mango, tomatele)

4

5. Ceai verde, negru sau roşu

5

 

Citește aici și ce alte alimente sunt recomandate pentru o imunitate de fier!

 

Foto: pixabay.com

 

 

adaugă un comentariu