Cum să arăți ca Jennifer López: exerciții pentru un posterior de vedetă
Scris de Anca Toma în 27 October 2016 7:24
Cum să arăți ca Jennifer López: exerciții pentru un posterior de vedetă
0
0
0
0

Vrem să arătăm ca vedetele noastre preferate, dar tot ce putem face este să ne punem în valoare formele cu care natura ne-a înzestrat și să le tonifiem.

Așadar, dacă îți dorești un posterior mai ferm, iată un exercițiu simplu, cu efecte în timp dacă este practicat în mod constant:

1. Stai în genunchi și sprijină-te pe palmele perfect întinse. Spatele trebuie să fie, și el, drept.

2. Ridică, pe rând, câte un picior, întinde-l în spate, în același timp cu mâna opusă.

3. Încordează mușchii fesieri și pe cei ai coapselor (concentrează-te pe acest detaliu când întinzi piciorul, respectiv mâna).

4. Fă 3 serii a câte 15 repetări cu un picior, după care cu celălalt picior și cealaltă mâna.

Notă: Dacă ți se par prea multe 15 repetări, poți începe cu 10. Mărește doza treptat și ține-te de exerciții zilnic. Nu uita să te și hrănești corespunzător.

 

Citește și: 10 ponturi pentru un abdomen plat

 

Foto: Instagram

adaugă un comentariu